Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Tallen - 6 maj 2011 09:22

Jag och Lilly tog oss en skön morgon promenad på 45 min, solen lyste fåglarna kvittrade så mysigt =)


Hälsade på Lillys Moffa som körde rören, fan vad coolt det jobbar en ung tjej där nere som kör rör oxå, och så var den en ung kille  som jag tyckte jag kännde igen jätte mycket, ja också Pappa dåra =) Lilly blev lite rädd när pappa töt, ner med huvudet så långt hon kunde i vagnen, men upp med det lika fort när kusten var klar..


kom hem Basse sitter utanför min lägenhet, jävla katt jävel, grannkärringen en bit bort har snott honom så nu vill han inte komma hit längre, jag har redan skällt ut henne 2 gånger, men det hjäplerinte. Folk säger att hon inte har alla hästar i stallet, och dom har fan rätt, Kärringjävel!!!


Idag..


1, STÄDA, vika in alla min kläder som jag slet ut igår när jag inte hittade tröjan jag skulle ha..

2, kolla 3 st avsnitt på Big Brother som jag missat sedan i tisdags..

3, packa och förbereda inför helgen, PARTY!!

4, Slå in Rickards Presenter, han fyller år i morgon =)

5, Bolaget? har så mycket i mitt barskåp men inga cider.


Rickard kommer och hämtar oss när han har slute jobbe, och i morgon så åker Jag, Rickard och Lilly in till stan, skall lämna Lilly inne vid Tant Liz och Moster Natty, och på kvällen blir det fest nere vid Kutkäldu, Bad i tunna, grillning och dricka =)


så nu har jag fullt upp här, Herra!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mamma till världens finaste Lilly-Rose

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards