Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Söndags..

Av Tallen - 24 maj 2011 20:22

I söndags så var Vi på 5 års kalas, Lilly var på sitt första stora barnkalas, hon fiskade i fiskedammen åt tårta, paj, glass och godis och massa frukt, sånt måste man ju få göra på ett kalas :P


Innan kalaset började åkte vi till Terra Nova för att Shoppa en gåbil till Lillyskrutt, med tillhörande släp för bara 100 kr =) Hon gillar den väl sådär men det kommer snart, hon fattar inte riktigt hur hon skall ta sig fram :P Men hon har börjat gå lite själv till och från när hon vågar, hon ställer sig upp själv utan att ta i någor, och så går hon, menn sen när hon kommer på att det var läskigt sätter hon sig ner fort :P


    


 

Och så köpte jag en ny resesäng till Plutten som skall stå hemma vid Annsofie och Rickard, vi är där så pass mycket så Lilly behöver ha en där, köpte den för 180 kr men nypriset var 550 kr typ, och den är ALDRIG använd, så det var as bra =)


 


Jaha i dag så var jag och Lilly ute på våran morgon promenad, 35-40 min, slingan går bara förtare att gå för varje dag :P men skönt att gå på morgonen.. vi kom hem åt frukost, städade köket, putsade klart alla fönster. har nu tvättat allt och bytt rent i alla sängar skönt att ha det gjort, Lilly sover nu och snart skall jag se på Desperate Housewives sen Big Brother, Just de ja, hade en liten period där jag började halvt att röka igen, men nu har jag tagit mig i kragen så nu är jag rökfri igen =) nej nu hänga upp tvätten och lyssna på Cat fight här nutför :P Ciao!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tallen - 11 juli 2011 12:18

Namn: Felicia Piercingar: Tungan, överläpp, båda bröstvårtorna och öronen Tatueringar: Ja hur många som helst! Längd: 165 enligt mitt pass. Skostorlek: ca 40/41 Hårfärg: Mörk  Röd Fräknar: Tyvärr inte Motto: Ta en dag i taget Kär? J...

Av Tallen - 20 juni 2011 10:46

  Idag åker vi in till stan, jag och Lilly skall sova vid Natta, i morgon börja jag jobba vid 08.45 till onsdag morgon, fan vad jag har längtat efter att få jobba, och nu äntligen har jag jobb =) Jobba hela midssommar helgen och då innebär det inge...

Av Tallen - 11 juni 2011 12:34


Idag blir det att dricka Cider och Vin på landet. skall få en cykel av Mamma och Gunnar sen i eftermiddag, så Jag, Annsofie och Rickard skall ut på cykel tur och så landar vi en bit bort med grillning, drickning och badning :P Så Lilly sall sova vid ...

Av Tallen - 8 juni 2011 21:30

Idag var man RIK, fick tillbaka massa pengar på skatten Nu är jag Happy =) Tack för mig! ...

Av Tallen - 4 juni 2011 11:53

Varför ljuger nästan ALLA i sina bloggar? :O

Presentation


Mamma till världens finaste Lilly-Rose

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards